مشاوره و روانشناسی

درمان انواع اختلالات روانی اعم از فوبیا، افسردگی، وسواس، اضطراب و انواع مشاوره های خانوادگی

مشاوره و روانشناسی

درمان انواع اختلالات روانی اعم از فوبیا، افسردگی، وسواس، اضطراب و انواع مشاوره های خانوادگی

ما باید به جایی برسیم که بگوییم "این منم،

.


 

به عنوان یک موجود ناقص، همیشه اشتباه کرده و می کنم ولی در مسیر بهبود و بهتر کردن خودم قدم برمی‌دارم.

 

بنابراین، از اشتباهاتم می‌آموزم نه اینکه بیاویزم.          

اشتباهات را به عنوان پله برای بهتر شدن خودم قرار می‌دهم.

به هیچ وجه خودم را تنبیه و سرزنش نمی‌کنم.

حاضر هستم به خاطر اشتباهم از دیگران معذرت بخواهم؛ هزینه‌ها یا هر آسیبی که به آنها زده‌ام را جبران کنم و آن را هم پنهان نمی‌کنم.

در ارتباط با خودم کوشش می‌کنم اوضاع را ارزیابی و به آن عمل کنم."

چطور می‌توانیم یک جلاد دائم دنبال سر خودمان بدوانیم که هر جا اشتباه کردیم کاردش را به بدنمان فرو کند؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد